Všeobecné obchodní podmínky

ve smyslu zákona č. 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálky nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ao změně některých zákonů

Provozovatel: Ing. Daniel Bakalář - PUMPS https://www.pumps.sk

sídlo: Textilní 3 / A, 04012 Košice-Nad jezerem

IČO: 33874905           IČ DPH:SK2120287048

zapsán:   Okresní úřad Košice, Číslo živnostenského rejstříku: 805-12816, ze dne 03.10.1994

statutární: Ing. Daniel Bakalář, tel: +421905326306, email: servis@pumps.sk

Provoz: Textilní 3 / A, 04012 Košice-Nad jezerem

(Dále "prodávající" nebo "provozovatel")

 

Článek 1Obecná ustanovení a definice

 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále "podmínky" nebo "obchodní podmínky") se vztahují na nákup zboží, produktů prostřednictvím e-shopu (systém elektronického obchodního domu) www.pumps.sk (dále jen "obchod"). Nákup zboží v jejich smyslu mohou uskutečňovat fyzické i právnické osoby (dále "uživatel", "zákazník", resp. "Kupující", resp. "Odběratel").

 

Uživatel, zákazník, který užívá, prohlíží si na stránce www.pumps.sk obchod projevuje souhlas s Pravidly zpracování osobních údajů a / nebo vyplní i své osobní údaje, zda potvrdí Objednávku elektronicky, vyjadřuje svůj Souhlas, že takto uzavřené kupní smlouvy se budou řídit těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, Reklamačními podmínkami, pravidly zpracování osobních údajů, dalšími podmínkami a platnými právními předpisy.

 

Uživatel je fyzická nebo právnická osoba, která si prohlíží zboží, produkty v obchodě bez zadání objednávky, bez vyplnění osobních údajů.

 

Zákazník, resp. Spotřebitel, resp. Kupující se rozumí v obchodě registrovaná fyzická nebo právnická osoba, která odeslala po vlastní autorizaci elektronickou objednávku, zpracovanou systémem obchodu nebo zaslala e-mail nebo objednala zboží osobně.

 

Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky obchodu a cenu tohoto zboží, zpracovaný systémem obchodu nebo zaslán e-mailem nebo osobně.

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele a spotřebitele a ve svém aktuálním znění tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. V případě, že není mezi provozovatelem a kupujícím uzavřena samostatná kupní smlouva v písemné formě, považuje se elektronická objednávka kupujícího v obchodě za návrh k uzavření smlouvy mezi kupujícím a provozovatelem, kterou strany potvrzením objednávky akceptují.

 


Článek 2 Postup při objednávání

Zákazník si může přes obchod objednat jakékoliv zboží, při kterém je umístěno tlačítko "kúpiťs ikonkou košíku".

 

Po stisknutí tlačítka "koupit s ikonkou košíku" se objednané zboží automaticky přidá do nákupního košíku, který je kdykoliv k dispozici k nahlédnutí. Vytvoření objednávky je podmíněno pravdivým a úplným vyplněním údajů, které od něj systém vyžaduje, přičemž se má za to, že pokud zákazník uvede i IČ, vystupuje a nakupuje jako zástupce právnické osoby. Tyto údaje budou použity pro účely vytvoření objednávky a následné plnění smlouvy.

 

Po registraci na (neplatí pro neregistrované uživatele) bude každému zákazníkovi přiřazeno osobní konto, kterým se bude při opakovaných nákupech přihlašovat. Pod tímto kontem budou vytvářeny objednávky. Zákazník se zavazuje své přihlašovací údaje chránit před zneužitím, kdy že poskytnutí třetí osobě se budepovažovať za zneužití identity zákazníka.

 

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil, popřípadě byl provozovatelem seznámen o vlastnostech zboží, o jeho ceně a ostatních nákladech, jakož io tom, že tuto konkrétní výši ceny je povinen uhradit. Zákazník je povinen pro dokončení objednávky si vybrat z nabízené volby: způsob úhrady a dopravy.Po vytvoření objednávky bude tato zaregistrovaná provozovatelem, o čemž bude zákazník informován e-mailovým oznámením o přijetí objednávky.

 

Doručením potvrzení o přijetí objednávky e-mailem kupujícímu se Smlouva o koupi zboží považuje za uzavřenou ve smyslu těchto Všeobecných obchodních podmínek , přičemž jejím předmětem je dodání v objednávce specifikovaného zboží, cenu, platební podmínky a dodací podmínky našich smluvních partnerů.

 

Provozovatel si může v jednotlivých, především cenově náročnějších případech vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky. Provozovatel je v závislosti na charakteru obchodu (množství, cena, náklady na přepravu, vzdálenost apod.), Vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky nebo písemně. V případě odmítnutí autorizace kupujícím, považuje se objednávka za neplatnou. Pokud je mezi provozovatelem a kupujícím uzavřena dlouhodobá písemná kupní smlouva, elektronická objednávka uzavřenou smlouvu blíže specifikuje a konkretizuje a je její nedílnou součástí.

E-shop obchod umožňuje registrovaným zákazníkům na "Můj účet" po autorizaci přístup k informacím o stavu jejich objednávek (zaregistrování, přijetí, úhrada, expedování ...).

Zákazník zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto Všeobecné obchodní podmínky přečetl, v celém rozsahu s nimi souhlasí a tímto úkonem se stává spotřebitelům.

 

Článek 3 platební podmínky

 

Všechny ceny produktů v obchod jsou uvedeny jménem Eur a včetně aktuálně platné sazby DPH.

Úhradou se rozumí moment připsání úhrady na účet provozovatele, resp. příjemce, na který měla být úhrada poukázána.

 

V případě objednávky s úhradou předem může zákazník manuálně uhradit potřebnou částky bankovním převodem, platební kartou prostřednictvím služby Card Pay nebo přímým vkladem na náš účet v kterékoliv bance (všechny informace potřebné k úhradě částky včetně čísla účtu příjemce od nás obdrží). Po připsání částky na účet příjemce bude zákazníkovi neprodleně zaslán zboží. Pokud byla zvolena forma úhrady dobírkou, objednávku bude třeba zaplatit doručovateli, kurýrovi při přebírání zboží. Provozovatel využívá doručování zásilky s poskytovateli, kurýry, kteří jsou uvedeni v objednávce.

 

Článek 4 Dodací podmínky a náklady na dodání zboží

 

TERMÍN: Provozovatel se zavazuje dodat objednané zboží zákazníkovi neprodleně, nejpozději však do 7 pracovních dnů od uhrazení objednávky, zálohové platby nebo přijetí provozovatelem, pokud je zvolena úhrada dobírkou. Pokud provozovatel nemá požadované zboží ve svých skladech (o čemž bude zákazníka informovat) a objednává ho u dodavatele až na základě objednávky zákazníka, zavazuje se dodat toto zboží zákazníkovi nejpozději do 8 týdnů od objednávky. Orientační čas doručení si zákazník zjistí e-mailem, chatem, SMS, nebo telefonicky s provozovatelem. Obvykle je zboží zpravidla dodáno v následující pracovní den nebo do 3 (tří) pracovních dnů pokud je skladem, resp. zboží označené textem "zboží je na objednávku", do 30 dní od jeho objednání.

Pokud výše uvedená doba dodání bude z technických důvodů nesplnitelná, provozovatel se zavazuje o tom neprodleně informovat zákazníka, a pokud nedojde k dohodě stran o dodání zboží v náhradní lhůtě, o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně, ani o jiném náhradním plnění, provozovatel se zavazuje do 15 dnů vrátit zákazníkovi cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, a to stejným způsobem, jaký byl použit při platbě za zboží, pokud se strany nedohodnou jinak.

 

MÍSTO A DORUČENÍ: Provozovatel se zavazuje dodat zboží zákazníkovi na adresu, kterou zákazník uvede v objednávce jako "adresu doručení". Pokud je adresa na doručení rozdílná odadresy sídla / bydliště zákazníka, je zákazník povinen tak uvést s objednávce. Zákazník je povinen informovat provozovatele o tom, že pověřuje jinou odpovědnou osobu k převzetí zásilky a vyplnit jeho kontaktní osobní údaje: jméno, příjmení, tel.číslo.

Pokud si zákazník vybere jako způsob dopravy osobní odběr v místě provozu provozovatele, bude tento možný pouze v případě fyzické přítomnosti objednaného zboží na skladě. V případě jeho nedostupnosti bude se zákazníkem dohodnutý alternativní postup. Délka rezervace při osobním odběru zákazníkem je 48 hodin od potvrzení objednávky. Provozovatel může doručit zásilku zákazníkovi i vlastními prostředky.

 

Pro zajištění doručení zboží spolupracujeme výhradně se smluvními doručovateli, kurýry, kterým poskytujeme osobní údaje zákazníka pro plnění smluvních podmínek (převážně tyto třetí osoby):

  • Slovenská pošta as, sídlo Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČ: 36631124,
  • Slovenský doručovací systém sro, sídlo Družby 22, 974 01 Banská Bystrica, IČ: 45497885

 

Zboží se považuje za převzatý zákazníkem okamžikem, kdy zákazník nebo jím určená odpovědná osoba s výjimkou dopravce, kurýra převezme všechny části objednaného zboží, nebo se:

  1. a) zboží objednané zákazníkem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední,
  2. b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
  3. c) zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.

 

NÁKLADY: Jestliže částka objednávky je nižší než 30 €, bude doprava zboží realizovaná na náklady zákazníka (jednotná sazba 4,00 € na celou objednávku při platbě dobírkou nebo 3,50 € na celou objednávku při platbě předem). Pokud částka objednávky je více než 30 €, provozovatel dodá zboží zákazníkovi na své náklady (v rámci dodání v celé České republice). Pokud si však zákazník zásilku nepřevezme z důvodu nepřítomnosti nebo z jiného důvodu, o kterém provozovatele, resp. kurýra včas předem neinformoval, zaniká mu nárok na bezplatné doručení zboží a případné opakované doručení bude provedeno na náklady zákazníka nebo ve smyslu dohody smluvních stran.

 

BALENÍ: Zboží bude dodáno kupujícímu v běžných obalech, s výjimkou případů pokud z povahy zboží nebo na základě dohody vyplývají speciální požadavky. Zásilka bude zabalená ve standardní kvalitě, rozměrech, hmotnosti pokud to zakoupené zboží
umožňuje. ..................... mohou být zabaleny v nestandardních rozměrech, neboť povaha zboží si to vyžaduje. Všechny nestandardní parametry zboží budou mít vliv na samostatné přepravní a doručování náklady. Budeme se snažit používat ekologické balení, případně vratné obaly po dohodě smluvních stran.

 

Článek 5 Storno objednávky

 

Zrušení nebo stornování objednávky se řídí zákonem 102/2014 Sb Tímto čl. 5 není dotčeno právo zákazníka, kupujícího, odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku ve smyslu příslušných právních předpisů, jak je uvedeno v čl. 6 níže.


  1. Storno objednávky ze strany zákazníka 

Zákazník má právo stornovat objednávku a to v případě, že cena z objednávky, zálohové faktury, ještě nebyla uhrazena, výhradně zasláním e-mailu na servis@pumps.sk. V případě, že zákazník stornuje objednávku po uhrazení zálohy, resp. ceny z objednávky, ale ještě před dodáním zboží, přestože ještě neuplynula dodací lhůta podle článku 4, provozovatel si vyhrazuje právo odečíst si prokázané náklady spojené s vyřizováním této objednávky av případě zboží označeného v nabídce textem "zboží je na objednávku", nebo zboží ceně vyšší než 300, -Kč i storno poplatek ve výši 20% z ceny zboží, maximálně však částku 150, -Kč.

 

Provozovatel si vyhrazuje právo požadovat za "zboží na objednávku" nebo zboží v ceně vyšší než 300, -Kč, zálohu ve výši minimálně 33% z uvedené ceny zboží (s DPH).

 

V případě, že se stornování objednávky zákazníkem bude opakovat, má právo provozovatel přehodnotit smluvní vztah a omezit či ukončit smluvní vztah, resp. neumožnit zákazníkovi uzavřít následující objednávku a zrušit zákazníkovi uživatelský účet.


  1. Storno objednávky ze strany provozovatele

Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část, pokud není možné z technických příčin zboží dodat v požadované lhůtě či za podmínek objednávky, pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena účtovaná ze strany dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, provozovatel bude neprodleně kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že zákazník již cenu z objednávky, resp. zálohové faktury nebo její část zaplatil a nedojde k dohodě stran o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně ani o jiném náhradním plnění, provozovatel se zavazuje vrátit zpět zákazníkovi do 14 dnů na jeho účet nebo adresu částku, kterou obdržel.

 

Článek 6. Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy

 

Zákazník, který ve vztahu k provozovateli vystupuje jako spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno provozovateli nejpozději v poslední den lhůty.

Záruční doba na zboží je stanovena na 24 měsíců s podmínkou dodržení záručních prohlídek ze strany spotřebitele, kupujícího.

Zákazník bere na vědomí ustanovení podle §3 a hlavně odst. h), i), j), k).

Při odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka, spotřebitele, v případě zboží označeného v nabídce textem "zboží je na objednávku", nebo zboží ceně vyšší než 300, -Kč je storno poplatek ve výši 20% z ceny zboží, maximálně však částku 150, - eur. Myslí se tím 2x (krát) cena dopravy K i OD zákazníka, náklady za poškození, použití, znečištění, poškození, balení a jiné.

Provozovatel má právo požadovat náklady za používání produktů, Pronájem / půjčení / test produktů dle Ceníku v daném čase a tím není dotčeno právo požadovat storno poplatek ve výši ve výši 20% z ceny zboží, maximálně však částku 150, -Kč.

Zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje pouze e-mailem na servis@pumps.sk.

 


Vzorový formulář - Odstoupení od smlouvy - docx / pdf.

V případě, že zákazník své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží spolu s kopií dokladu o koupi provozovateli, a to osobně v provozu provozovatele nebo zasláním emailu na adresu prodávajícího nebo jiným způsobem předem dohodnutým s provozovatelem, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí jevit známky opotřebení nebo užívání v rozporu s návodem k používání, s kompletním příslušenstvím, dokumentací, obalem atd.

 

Zákazník má právo po převzetí zboží v rámci lhůty pro odstoupení zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, provozu, tj odzkoušet zboží tak, aby zjistil vlastnosti a funkčnost zboží, nemá však právo začít zboží používat a po několika dnech vrátit provozovateli.

 

Prevádzkovateľsa zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení, Formuláře o odstoupení od smlouvy, vrátit zákazníkovi všechny platby, které od něho přijal včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jaký byl použit zákazníkům při platbě za zboží, pokud se strany nedohodnou jinak ve smyslu omezení uvedená v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Náklady na dopravu, dodání a poštovné však provozovatel zákazníkovi hradí pouze v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu doručení, který je nabízen provozovatelem, bez ohledu na to, jaký způsob doručení si zvolil zákazník.

 

V souladu se zákonem nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

  1. a) poskytnutí služby, pokud se jí poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby;
  2. b) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků zákazníka, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho zákazníka;
  3. c) prodej zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit, a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;
  4. d) prodej zboží, který může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíchaný s jiným zbožím;
  5. e) nedodržel záruční prohlídky stanovené provozovatelem,
  6. f) používání zboží v rozporu s návodem k používání.

 

Zboží použitý ve větším rozsahu než postačuje k jeho odzkoušení vrátit nelze . Provozovatel má právo rozhodnout v konkrétním případě jinak. Pokud zboží jeví známky poškození nebo užívání, nebo zboží není kompletní, provozovatel si vyhrazuje právo vrácení takového zboží neakceptovat nebo po dohodě se zákazníkem mu naúčtovat náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Poškození obalu a zboží samotného bude provozovatelem akceptovány výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném odzkoušení zboží ve smyslu tohoto ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek nebylo možné zabránit, tj které nepřekračuje rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

 

Článek 7 Reklamační podmínky

 

Součástí Všeobecných obchodních podmínek je i reklamační řád, popsaný samostatně, který obsahuje podrobnosti, práva a povinnosti smluvních stran a Formulář pro podání reklamace.

 

Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit okamžitě po převzetí zásilky a výrobek nepoužívat. Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Jakékoliv odchylky úplnosti dodávky mezi dodaným zbožím a zbožím uvedeném na faktuře nebo dodacím listu je kupující povinen oznámit do 3 pracovních dnů prodávajícímu. Po tomto termínu se považuje dodávka za úplnou.

 

Reklamační formulář - docx / pdf (link na formular)

 

Záruční doba 24 měsíců platí při prodeji zboží na soukromou potřebu § 620 odst. 1 občanského zákoníku. Pokud je kupující podnikatel a výrobek kupuje pro podnikatelskou činnost, záruční doba se řídí záručními podmínkami výrobce v souladu s § 429 odst. 2 Obchodního zákoníku.

 

Článek 8. Ochrana osobních údajů - stručně

 

8.1 Smluvní strany se dohodly, že podrobné Pravidla zpracování osobních údajů ve smyslu Zákona č.18 / 2018, Sb o ochraně osobních údajů, jsou závazné pro všechny strany i třetí strany, partnery provozovatele ve smyslu těchto Všeobecných obchodních podmínek.

 

8.2       SOUHLAS. Zákazník, spotřebitel resp. dotčená osoba (dále jako "zákazník" nebo "dotčená osoba"), fyzická nebo právnická osoba, prohlížením a užíváním e-shopu poskytuje své osobní údaje provozovateli dobrovolně.

 

8.3 Zákazník, dotyčná osoba, zároveň vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním osobních údajů dobrovolně i pro třetí strany, partnerů, poskytovatelů, zprostředkovatelů, se kterými má provozovatel uzavřeny samostatné smlouvy.

 

8.4 Zákazník bere na vědomí, že provozovatel nemůže splnit objednávku a plnění smlouvy, pokud dotyčná osoba nesouhlasí se zpracováním osobních údajů a Všeobecných obchodních podmínek.

 

8.5       ÚČELEM zpracování osobních údajů je identifikace zákazníka, předsmluvní vztahy, potvrzení objednávky a to telefonicky nebo e-mailem, plnění objednávky, plnění smlouvy, vystavení daňového dokladu, doručení zboží, případě reklamace a zákaznický servis.
 
8.6.      PRÁVA ZÁKAZNÍKA : Zákazník, spotřebitel si může kdykoliv své osobní údaje zkontrolovat, opravit, změnit, doplnit po přihlášení na "Můj účet". Zákazník může požádat provozovatele o plnění svých práv, jak dotyčné osoby kdykoliv e-mailem.

 

Článek 9 Platnost a účinnost

 

9.1.       Všechny vztahy vznikající mezi smluvními stranami se řídí právními předpisy ČR. Ve věcech neošetřených těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení občanského zákoníku.

 

9.2.       Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto Všeobecných obchodních podmínek bez předchozího upozornění, ledaže probíhá plnění reklamace s dotčeným zákazníkům, kde se na změnu těchto Všeobecných obchodních podmínek vyžaduje souhlas obou stran. Povinnost písemného oznámení změny Všeobecných obchodních podmínek je splněna umístěním www.pumps.sk .

 

9. 3. Orgán dohledu: Inspektorát SOI pro Středočeský kraj, Vrátna 3, 043 79 Košice, odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele, tel. č .: 055/622 07 81, e-mail: info@soi.sk.

 

9. 4. Přílohy Všeobecných obchodních podmínek:

- Dotaz na servis docx / pdf (link)

- Pravidla zpracování osobních údajů - pdf (link)

- Reklamační řád - docx / pdf (link)
- Vzorový formulář na reklamaci - docx / pdf (link)
- Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy - docx / pdf - můžete jej vyplnit elektronicky a zaslat nám ho e-mailem (link bude-li v elektronické formě)

 

9.5.       Používáním tohoto internetového obchodu e-shopu uživatel souhlasí se shromažďováním a zpracováváním informací ao nákupech za výše stanovených podmínek.

 

9.6. Uživatel, zákazník, spotřebitel, kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s těmito souhlasí.

 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti dne 15.8.2019